Oh nOO!

Mitt ljud på min data funkar ej. Jag vet inte varför, skit skumt. + Att min mobil är spårlöst försvunnen..

Har faktiskt gjort en video idag, men den blev inte så lyckad så får se om jag gör om den eller om jag bara lägger in den för att jag är så snäll?

Idag var det en bra dag i skolan. Jag & min "projekt kompis" eller vad man ska kalla det, Martin kom fram till skit bra saker. Blev skit stolt. Är så nöjd med min projekt grupp, kan ju säga att man lätt kommer får mvg! Nej jag vet inte men tror att det kommer gå bra iallafall. Fast alltså, SO hade aldrig varit så kul om jag inte hade den bästa läraren häller.. Ann. Hon är grym, alltså hon kan sina grejer. BÄSTA LÄRAREN :D

/ Sara




Kommentarer
Postat av: Anonym

aa du e snäll. bjud på rejsjälv. haha nu ska det bli inntressant och se vad du får för betyg :P

2009-09-08 @ 21:35:42
Postat av: ALICE

tkr samma sak, ann är grym!

2009-09-12 @ 15:31:30
URL: http://alicebrodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0