Mår inte bra, inombords :/

Rubriken säger ganska mycket. Vet att jag kan låta glad bakom data & tfon. Men på riktigt mår jag inte bra. Det är sjukt mycket som händer just nu. Ingen något vet, inget ja tänker säga. Som jag sa till Lina tidigare idag, när jag är så här är det bäst att låta mig vara. Snällt att folk bryr sig men vill inte dela med mig om man säger så. Vill bara vara för mig själv. Vilket jag tror att folk märkt nu.

Vet ej hur det blir med bloggen häller. Självklart bloggar jag kvar, men jag vet inte hur det blir med Hanna. Snacka lite med henne idag. Hon bloggar ju inte längre och man kan ju faktiskt tro att detta är min blogg. Men får se, ska höra lite med henne ikväll.

Iallafall : Träning 21.00- 22.00. Andra inomhus träningn för mig efter sommarlovet. Så ligger säkert ganska efter, måste komma igång. Tiffany ska även med. Ska provträna hos oss nu.

Höres senare, kanske. OM jag inte är för trött :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0