Hungrig :/ + diskussion :P

Är sjukt hungrig så ska nog gå & äta innan jag lägger mig.

Sedan har jag och en tjej på min msn som jag knappt känner pratat lite om att ja oftast inte är seriös i min blogg.
& till mitt försvar:

Nej, jag är inte alltid seriös i bloggen, jag brukar skoja till det ibland eller vad man ska säga & i mina video inlägg så står jag inte helt seriös & pillar med håret som alla fjortisbloggare. Utan jag föredrar att ha det så här. Seriöst men ändå inte. & det funkar ganska bra tycker jag. Ingen klagar, utan vi bara snacka om det. Eftersom att de finns så mycket fördommar och så just nu så ser jag det som en bra grej att jag ej är seriös hela tiden. Jag menar, om jag hade stått och pillat med håret & pratat om att mina naglar (exempel) har gått av så tror jag att folk hade fått ganska fel upfattning om mig. För jag är inte så. För er som ej känner mig är jag ganska sprallig & vill alltid göra något (om jag ej är deppig). Så som jag är i bloggen är jag för mig själv också. Här snackar vi inte om dubbelmoral inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0