Ghana & ett band :D

Är i skolan nu. Sitter i aulan & lyssnar på musik på datan. Skriver lite om Ghana. Eller jag är klar men eftersom att ingen i vår grupp är klara måste jag ta reda på lite till fakta som kan vara bra att ha.. Man vet aldirg. Lyssnar på knarkar låten Ti - No matter what. Den är så bra! Iallafall, så har jag & Felicia startat ett band nu den senaste timmen. Morotskakorna - Heter det. Vi har skrivit en sång som Felicia ska sjunga på jul spexet för hoppningsvis. Och jag ska spela gitarr. Om ni vill höra låten så är det bara att komma på spexet. Kan tyvärr inte säga vad låten ska handla om eller hur den ska låta etcetc. Det får helt enkelt bli en överaskning för er alla söta läsare.

Fast jag lovar att ni ska få en liten provsmakning senare. För jag & Felicia ska spela in låten sen lägga upp den på youtube & då kommer den så klart att hamna här i bloggen. Vi kommer även be våran staylist att fixa våra kostymer, som kommer att vara ... dundundun.. "HEMLIGT" ! Jappjapp, det är hemligt. Faktiskt, spänningen stiger & ert blodtryck höjs, visst? Men tyvärr, jag är ledsen. Det är secrets belagt för kanske en evighet framåt :)

/ ER SARA :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0