Avklarat -

Då så, var det avklarat. Hanna orkar inte längre blogga från tre bloggar så hon håller sig till sin första blogg. Alltså blir detta min blogg & den ska jag ha kvar nu, eftersom att det går så bara för den :)
- Rakbena.blogg.se - Ett namn man minns liksom :)

Sååå alltså :

VÄLKOMMEN TILL SARAS BLOGG, HÄR SKRIVER JAG OM MIN VARDAG & ALLT SOM MAN KAN TÄNKAS! MYCKET MUSIK ÄR DET OXÅ EFTERSOM ATT DET ÄR MITT LIV & LALALA, JAG TROR NI VET EN HEL DEL OM MIG REDAN. HÖRES&SYNES ALLA BARN :) + att det blir ny design snart, men tror att jag ska slå på stort och be någon riktigt expert om hjälp. Inte en enkel bond design utan en riktigt maffig, vad säger ni? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

TYCKER VI MED! :D

2009-09-08 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0